reklama

Spomedzi mihalníc

ambientná hudba a mágia skrytá pod pokrývkou hanblivosti. -ľúbim vás, povedala raz. možno by to niekedy aj zopakovala, keby sme jej ten afekt vtedy dokázali opätovať. uteká nám odvtedy. trpkým krokom púšťame sa zbesilo za ňou, ale v noci spíme pokojne. -je to vôbec možné, takto pokrytecky tvarovať ľudom dni? -je. usmievaš sa na jej strhanú tvár. -utekaj. prosím bež, lebo táto hra Ti nikdy nebude útechou. -nie. nikdy som nevedela bežať. vždy to len počúvam v melódiách, prizerám sa z diaľky. nerozumiem tomu. a nestačím sa čudovať nad tými čudnými tvormi rezko poskakujúc cez mláky, ktoré tu ostali po poslednom daždi...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

mne sa to vždy páčilo. predstavovať si,

že nikto, koho kedy náhodou stretnem,

mi nedokáže ublížiť.

prirovnávala som ich ku kvapkám dažďa.

ktorý javí sa schopnosťou zmyť príkorie,

ktorý dotykom plesá cudný letný deň,

ktorý prináša vôľu stromom, prečo rásť.

páčilo sa mi aj žiť. vieš- tak nonšalantne.

kárať bezútešnosť našich profánnych dní,

hlavne jakživ nebyť úplne pri vedomí.

nikdy nevidieť zreničky skutočnosti.

len na oblohe

po daždi

zazrieť jej oslnivú

dúhovku.

...

na pranier- ona sa Ti tá tvoja pravda aj tak nie vždy vyplatila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...

páčilo by sa mi, aj keby v DéeM-ke

predávali, úhľadne v rade, spolu s mydlom-

pud sebazáchovy. to by bolo prežitkov!

a vôbec, uľahčilo by to obe naše bytia.

páčiš sa mi. a preto pýtala som sa

a povedali mi, že také tam nemajú.

pletieme si z hlavy farebné vence.

z hlavy, ktorá nám ešte zvýšila.

...

z výšin povznes sa nado mňa.

...

spytujú sa ma cudzí ľudia- čo s tým telom?

-no ja neviem, kľudne si ho nechajte,

už nie je mnou.

-mám na Vás len jednu jednoduchú prosbu:

nenechávajte ho ležať len tak na daždi.

...

to je ale ráno, keď sa mesiac brieždi von

spomedzi slov, snov a napokon teda slonov.

spomedzi mihalnice, husté ako tieto mraky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Doboha, ja si vždy všimnem, že som spútaná, až keď nedýcham.

...

tak to bolo stále. prirovnávala som ľudí

k dažďovým kvapkám.

dovtedy, kým som nevidela

ozajstnú

povodeň.

...

Nykola Košnárová

Nykola Košnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Tak sme si zmysleli prísť na svet. Už nešušťali sukne v salónoch a literárnom dianí. Poézia, nech sama seba akokoľvek nazve, je túžba byť milovaný." /Ján Buzássy/ Zoznam autorových rubrík:  KonečnoNekonečnoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu