reklama

Lietame nízko pri zemi ako vtáci pred dažďom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je tu.

keď zaspávam a zabáram sa časť po časti do povrchu 

nemôžem tomu uveriť. tým snom, končiacich sa vo dverách

tej ľúbosti zakliesnenej v klietke tretej hodiny rannej

akútnej závistlosti na všetkom živom, všetkom, čo prahne

skúšam, ako najsilnejšie dajú sa pritlačiť viečka na oči

aby som dospela do štádia, keď viac pocítim ako uvidím

je tu so mnou kvapka vôle prečkať tie dve hodiny do svitania

je tu so mnou aj muž so zvráskavenou tvárou a škvrnou na dúhovke

trasúcimi rukami mi priniesol zvláštny hudobný nástroj

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

vyrobený z jediného kusu dreva a nežne položil mi naň dlane

chrbtom mi v tom prebehol prúd zimomriavok. strhla som sa

do uší sa mi lenivo priplazil prvý tón a moja duša zmeravela

akáže je to hudba, veď nemá žiadnu melódiu, nedá sa ani zapísať

ani zapamätať. Ostane tu len keď hráme, mizne, keď odchádzame

Je tu ticho.

v záhrade sa bosými nohami vnorím do rozlúskaných škrupiniek

od vlašských orechov a pri vstupe na terasu strasiem peľ z ramien

prídem dnu, požičiam si úzky pás slnka presvitajúceho cez moľami

obžratú dieru v ťažkom závese a zamiešam Ti ho do prvej rannej kávy

nerada rozoznávam dni a snažím sa nemyslieť a to, aké by to bolo

SkryťVypnúť reklamu
reklama

vtedy keď náhodou mi pôvabne šepkáš všetky svoje tajomstvá

červenám sa akoby som si ich niekedy priznávala. Veríš mi

že nútim úžastnosti života a iných druhov sťahovaní vytvoriť miesto

na naše prežitie, aby sme si mohli dovoliť nechať všetko svojsky iné

smelo mi podávaš ruku a ukažuješ mi trofeje, čo máš nad posteľou

a ja v kútiku duše dúfam, že sa tam zajtra nenájdem

Nykola Košnárová

Nykola Košnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Tak sme si zmysleli prísť na svet. Už nešušťali sukne v salónoch a literárnom dianí. Poézia, nech sama seba akokoľvek nazve, je túžba byť milovaný." /Ján Buzássy/ Zoznam autorových rubrík:  KonečnoNekonečnoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu