reklama

Katarzia

Povedal mi, že sa to všetko môže na zlé obrátiť. Dávať si pozor, chlácholiť opatrnosť. -Sračiek si už mala hádam dosť. Ja som mu odvrkla -Radšej nehádaj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Oni si žijú úplne beztrestne! Nosia ruže na brošni. Klipkajú očami.

Ale ja nastupujem do električky s nesprávnym čislom … a oni mi to raz spočítajú.

Zaujíma ma, či sa opakujem

tak surovo a nepredvídateľne

ako ročné obdobia

v miernom pásme

Dávaš mi rôzne nápovedy

ktoré ma k tomu vedú

znova

nikola

zasa

zasa zasa

Prečo sa ma snažíš vystríhať pred chuťou

absolútnej dezilúzie?

Mňam.

Súznenie je tak jednoduchá vec

len málo z nás príde na spôsob, ako

a ja som niekedy ako univerzálny diel

každej skladačky

/zívnutie/

Svet nejde pochopiť

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

to úsilie vyjde navnivoč

daj si na chvíľu pokoj

za lyžičku samoty

necháp

zapamätávaj si

Svedomie.

Môj nadhľad je moja najväčšia výsada

a pod váhou vážnosti

láme sa ako tenká halúzka

Blízkosť.

Máš schopnosť viesť rozhovor na úrovni

rozoznávať postavy

podľa farby tieňov, ktoré mihajú sa

ledabolo

aj dnes

chvejivo

odrážajú sa na mokrú podlahu

po stretnutí slastí

Dávno vieš

že neuchopiť neznamená nemať

že tie slová sa v rozhovoroch so mnou

neujali

a keď na to raz príde

a kričí to- ono to naozaj príde!

plačem pokiaľ ešte mám čo

Tajomstvo.

Pst! ono to nepríde

Začínam si byť istá neistotou

Pravda.

Šepkáš mi medzi dverami

počujem radosť

SkryťVypnúť reklamu
reklama

v mäkkom

tóne hlasu

v príkrom

úpení

Katarzia.

Láska je každý deň väčšia

neexistuje žiadna bariéra

to, čo sa my úpenlivo pokúšame vystavať

Nič

Zviera mi hrdlo pri predstavách

tmy bez svetla

v stavoch bezmocnosti sa dozvedám o sebe najviac

Zhasni

Chcem sa v tebe utopiť

a spísať manifest s názvom -Jas

chcem si vytvoriť vlastný utopistický štát

Čokoláda

Nykola Košnárová

Nykola Košnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Tak sme si zmysleli prísť na svet. Už nešušťali sukne v salónoch a literárnom dianí. Poézia, nech sama seba akokoľvek nazve, je túžba byť milovaný." /Ján Buzássy/ Zoznam autorových rubrík:  KonečnoNekonečnoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu