reklama

Vlak, ktorý som nestihla

keď minulosť zaklope na dvere budúcnosti posledný krát

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Myslím na teba

každé hnusné ráno

keď je búrka v duši

krúpy tesajú diery

do mozgovej kôry

a cievy mi zalieva zamrznutá živica

Myslím na Teba každú Nedeľu

ktorá kedysi bola

tajomne očarujúca

nenájdeným Svetlom v diaľke

a dnes

je len

nedeľa

Myslím na Teba na zvláštnych miestach

na mostoch, v kaviarňach a v knižnici

a tiež na stanici

keď hlásia vlak

ktorý som vtedy

nestihla

Myslím na Teba v Máji

keď rozmary mi zahmlili myseľ

a urobili zo mňa

nového človeka

ktorým sa nikto stať nechcel

ale každý sa nakoniec stane

Myslím na to

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

že ľudia sú veční

a tiež na to

že toto nie som ja

a nakoniec

že Nám len minulosť

zostane

až do konca

Nykola Košnárová

Nykola Košnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Tak sme si zmysleli prísť na svet. Už nešušťali sukne v salónoch a literárnom dianí. Poézia, nech sama seba akokoľvek nazve, je túžba byť milovaný." /Ján Buzássy/ Zoznam autorových rubrík:  KonečnoNekonečnoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu